Albufeira / Aftellen naar New York

Het is middels alweer even geleden dat ik hier geschreven heb.. Druk druk druk...
Je kent het vast wel..
Afgelopen Juni ben ik een weekje naar Portugal geweest naar Albufeira voor mij een nog nieuw en onbekend land..
Erg mooie, en vooral erg warm. Veel gelopen en genoten van het heerlijke weer, tja als je echt lekker weer wilt zal je toch naar het buitenland moeten gaan ;)
Wat ik al heel lang eens wilde doen was parasailen.. Dus toen ik zag dat je dat in Albufeira kon doen zijn we gelijk even gaan informeren =)

Op het moment ben ik hard aan het aftellen naar 12 oktober, dan ga ik voor een weekje terug naar New York , dat was toch wel een erg mooie en indrukwekkende vakantie in 2010 dat ik graag nog eens terug wil... Ik ben erg benieuwd naar het 9/11 memorial waar ze in 2010 nog hard aan het bouwen waren.. Daarnaast is NY ook een geweldige stad om de SHOPPEN!!!!
Daar houden wij vrouwen van.....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!