Londen 1t/m3 mei 2012

Hey Allemaal!

Weer eens tijd voor een nieuw reisverhaaltje ... Bij mijn thuiscursus Kinderpsychologie waar ik in oktober mee ben begonnen kreeg ik 2 hotelovernachten in een Europeese Wereldstad naar keuze erbij.. Ik koos voor Londen, in 2005 ben ik er eens 1 dag geweest met school , maar dat is toch heel anders dan een echte stedentrip.
Ja, ik was benieuwd naar London, veel gedaan en gezien in 3 dagen tijd. Hoewel ik stiekem toch wel meer tijd had willen hebben om fijn te kunnen gaan shoppen ... Verder dan gehaast over The Camden Market lopen is het niet geworden wat shoppen betreft... Maar wat een gave buurt zeg Camden Town !! helemaal mijn ding..... =)

We hadden van te voren een Londen Pass besteld dus konden we bij veel bezienswaardigheden zo naar binnen, zonder in de rij te staan en een kaartje te kopen, dat was opzich wel ideaal... Wat ik persoonlijk erg indrukwekkend vond was The Tower of Londen... Voor ons nauwelijk voor te stellen hoe men vroeger leefde...

Ook liet ik me over halen om mee The Londen Dungeon in te gaan, na die in Amsterdam een aantal jaar gelden had ik mezelf voorgenomen er nooit, maar dan ook nooit meer in te gaan..
Niet zo mijn ding , om het daar even bij te laten...
Toch gegaan, al moet ik zeggen dat die in Londen niets is vergeleken die in Amsterdam..
The Londen Bridge experiënce daarin tegen .. OMG nooit meer!!!

Wat ik ideaal vond waren de oversteekplaatsen, waar even duidelijk aangegeven staat welke kant je op moest kijken.. Ik als echte toerist keek natuurlijk elke keer standaard de verkeerde kant uit....!! Oke , ja dat deed ik nog weleens nadat ik had gelezen welke kant ik uit moest kijken..

Leuk om Londen eens echt gezien te hebben, leuk voor een keertje wat mij betreft..!!
Ik heb niet zoveel met Londen , doe mij maar Parijs !!

Reacties

Reacties

bianca

leuk verslagje :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!