Sicilië

De zomervakantie is eindelijk geboekt

Laughing

Dat we naar Italie wilde gaan dat stond vast , maar hoe en wat precies nog niet.

In eerste instantie hadden we een leuke rondreis door italie gevonden ( Rome, Venetie & Florence ) of een rondreis Toscane en omgeving.
Maar uiteindelijk leek ons dat toch behoorlijk druk en vermoeiend.
Daarnaast zaten we niet echt te wachten om de helft van onze tijd in een bus te zitten en contine achter iemand aan te huppelen ( Follow the leader ;) )
Het is tenslotte vakantie.

We waren er al snel uit dat we naar Sicilië wilde gaan , dat ziet er op foto's namelijk onwijs mooie uit, en om nou langer dan een week naar Rome,Venetië o.i.d te gaan is veelste lang..

21 september zullen we rond 05.30 vanaf schiphol naar Catania & op 1 oktober vliegen we rond 23.00 weer terug naar Nederland..
We missen twee nachten maar hebben daar wel langer de tijd =)

We zijn al druk aan het kijken wat er allemaal te doen is op het eiland en een bezoek naar de Etna vulkaan staat al vast.. & uiteraard horen er ook relax dagen bij, lekker luieren met een boekje aan het strand het is er tenslotte nog heerlijk weer eind september ...

Het aftellen is weer begonnen...!!!